skola.

Sanna kom igår vid 10, ville sova då. men vi satt vid datorn till 11 kanske, gjorde läxa.. snark!. sen råka ja spara den på nått ställe, så jga hittar den inte igen, och kommer inte ihåg vilket namn ja spara den på, haha smart :) . har haft 3 lektioner redan. fort tiden gått. endast en lektion kvar, matte  :) idag ska jag vara med david efter skolan, vi ska typ göra lasagne och mysa ..:) slutar halv två idag skönt!, ska till mathilda och hämta lite kläder jag glömt där, och hämta min cykel hos david. han slutar nämligen kl halv 4 :) gick hem idag på lunchen, och nu sitter jag och sanna här . måste fixa en prao plats nu också.. suck , hörs! :)

h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0