Har fixat lite.

Har fixat lite med bloggen nu men är inte riktigt klar, tack linda för designen :), blev ingenting med mathilda idag får ta de någon annan dag, blir hemma själv i lägenheten läskigt, fast ändå skönt . göra egen mat och fixa och dona :) mysigt. David är ju supersnäll ska få låna hans digitalkamera ett tag :D så jag kan lägga in bilder här och så. kul
Tog ett långt bad när jag kom hem, skönt :) sen har jag inte gjort så mkt, eller jo... några som jag inte alls visste kom och skulle kolla på lägenheten, pinsamt! jag hade bara trosor och t-shirt satt helt nyduschad... sen kommer dom in haha. sen låg det trosor över hela mitt rum och badrummet och allt. det var superstökigt! men aja, så äre om inte min syrra förvarnar mig :D ska nog göra lite mat nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0